Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

1. Prawidłowość i rzetelność obliczania składek na ubezpieczenia społeczne oraz innych składek, do których pobierania zobowiązany jest Zakład oraz zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego.
2. Ustalanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych i wypłacanie tych świadczeń oraz dokonywanie rozliczeń z tego tytułu.
3. Prawidłowość i terminowość opracowywania wniosków o świadczenia emerytalne i rentowe.
4. Wystawianie zaświadczeń lub zgłaszanie danych dla celów ubezpieczeń społecznych.

Jednostka kontrolująca: ZUS


Okres objęty kontrolą: 31 sierpnia 2018 r., 3 września 2018 r. - 5 września 2018 r., 13 września 2018 r., 18 września 2018 r. - 19 września 2018 r.


Raport z wizyty monitorującej dostępny jest w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich przy ulicy Prezydenta Franklina Roosevelta 36-38, 88-100 Inowrocław, I piętro, pokój 120.


Korzystanie z dokumentu z wyłączeniem informacji ustawowo chronionych możliwe jest w godzinach pracy starostwa, wyłącznie w obecności pracownika wydziału Pani Aliny Matuszak.

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 271
Podmiot udostępniający: Powiat Inowrocławski
Nazwa dokumentu: Protokół kontroli
Skrócony opis:
Osoba, która wytworzyła informację: Sylwia Radajewicz
Osoba, która udostępnia informację: Jakub Najdowski
Data wytworzenia informacji: 02.10.2018 12:25:26
Data udostępnienia informacji: 02.10.2018 12:25:26
Data ostatniej aktualizacji: 02.02.2021 12:11:12
Rejestr zmian