Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Realizacja zadań z zakresu administracji rządowej w zakresie:
a) sporządzenia planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej,
b) pobierania i rozliczania dochodów budżetowych,
c) terminowości odprowadzania pobranych dochodów do budżetu państwa,
d) windykacji należności z tytułu dochodów budżetu państwa,
e) sporządzenia sprawozdania Rb-27ZZ z wykonania planu dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego ustawami.

Jednostka kontrolująca: Wojewoda Kujawsko-Pomorski


Okres objęty kontrolą: 1.01.2017 r. - 31.12.2107 r.


Raport z wizyty monitorującej dostępny jest w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich przy ulicy Prezydenta Franklina Roosevelta 36-38, 88-100 Inowrocław, I piętro, pokój 120.


Korzystanie z dokumentu z wyłączeniem informacji ustawowo chronionych możliwe jest w godzinach pracy starostwa, wyłącznie w obecności pracownika wydziału Pani Aliny Matuszak.

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 9712
Podmiot udostępniający: Powiat Inowrocławski
Nazwa dokumentu: Wystąpienie pokontrolne
Skrócony opis:
Osoba, która wytworzyła informację: Józef Ramlau
Osoba, która udostępnia informację: Jakub Najdowski
Data wytworzenia informacji: 28.05.2018 10:46:17
Data udostępnienia informacji: 28.05.2018 10:46:17
Data ostatniej aktualizacji: 02.02.2021 12:12:04
Rejestr zmian