Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 j.t.), w związku z art. 3 ust. 20, art. 28 ust. 2 i art. 34a ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682. j.t.) zawiadamia się , że na wniosek inwestora, P4 Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Wynalazek 1, 02-677 Warszawa, reprezentowanego przez Pełnomocnika Pana Dariusza Wrońskiego, zostało wszczęte postępowanie w sprawie pozwolenia na budowę dla inwestycji pn. "Budowa stacji bazowej telefonii komórkowej P$ INO2001A wieża BOT-E2/54 o wysokości całkowitej 55,95m n.p.t. wraz z instalacją radiokomunikacyjną i infrastrukturą techniczną zasilającą na terenie działki o numerze ewidencyjnym 273/2, obręb Łojewo, gmina Inowrocław."

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 37
Podmiot udostępniający: Powiat Inowrocławski
Nazwa zarządzenia: Zawiadomienie Starosty Inowrocławskiego o wszczęciu postępowania w sprawie pozwolenia na budowę dla inwestycji pn: "Budowa stacji bazowej telefonii komórkowej P4 INO2001A wieża BOT-E2/54 o wysokości całkowitej 55,95m n.p.t. wraz z instalacją radiokomunikacyjną i infrastrukturą zasilającą na terenie działki o numerze ewidencyjnym 273/2 obręb Łojewo, gmina Inowrocław."
Numer zarządzenia:
Typ zarządzenia: Ogłoszenia
Osoba, która wytworzyła informację: Danuta Andrzejewska
Osoba, która odpowiada za treść: Danuta Andrzejewska
Data wytworzenia informacji: 28.12.2023 12:04:35
Data udostępnienia informacji: 28.12.2023 12:17:25
Data ostatniej aktualizacji: 28.02.2024 00:00:15
Rejestr zmian